Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії

Саух П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. № 4. С. 35–43.

[thumbnail of model_polikultural_science.pdf]
Preview
Текст
model_polikultural_science.pdf

Завантажити (265kB) | Preview

Анотація

У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології
Користувач: Віктор Миколайович Заглада
Дата подачі: 20 Січ 2012 09:47
Оновлення: 14 Серп 2015 23:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956
ДСТУ 8302:2015: Саух П. Ю. Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. 2011. № 4. С. 35–43.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу