Саух П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. № 4. С. 35–43.
Preview
model_polikultural_science.pdf
Завантажити (265kB) | Preview
Анотація
У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра філософії та політології |
Користувач: | Віктор Миколайович Заглада |
Дата подачі: | 20 Січ 2012 09:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 23:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956 |
ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. 2011. № 4. С. 35–43. |