Zhytomyr State University Library

Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії

Саух П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. № 4. pp. 35-43.

[thumbnail of model_polikultural_science.pdf]
Preview
Text
model_polikultural_science.pdf

Download (265kB) | Preview

Abstract

У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Philosophy and Political Science
Depositing User: Віктор Миколайович Заглада
Date Deposited: 20 Jan 2012 11:47
Last Modified: 15 Aug 2015 02:54
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956
ДСТУ 8302:2015: Саух П. Ю. Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. 2011. № 4. pp. 35-43.

Actions (login required)

View Item
View Item