Саух П. Ю. (2011) Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. № 4. pp. 35-43.
Preview
model_polikultural_science.pdf
Download (265kB) | Preview
Abstract
У статті, на основі аналізу сучасних турболентних процесів міжкультурної взаємодії, обґрунтовується ідея так званої культурної глобалізації, яка заперечує можливість повного подолання культурної різноманітності. У зв’язку з цим розкриті реальні можливості теорії мультикультуралізму й обґрунтована практична неспроможність його освітянських стратегій. Запропонована нова модель полікультурної освіти, що будується на алгоритмі демократично-егалітарної політики, центром якої є життєдайна парадигма особистості.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Uncontrolled Keywords: | полікультурна освіта, соціальні інновації, міжкультурна взаємодія, культурне розмаїття, демократична егалітарна політика, парадигма особистості |
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
| Divisions: | Faculty of History, Law and Public Administration > Department of Philosophy and Political Science |
| Depositing User: | Віктор Миколайович Заглада |
| Date Deposited: | 20 Jan 2012 11:47 |
| Last Modified: | 15 Aug 2015 02:54 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/5956 |
| ДСТУ 8302:2015: | Саух П. Ю. Модель полікультурної освіти як соціальної інновації в контексті реальних процесів міжкультурної взаємодії. Креативна педагогіка. 2011. № 4. pp. 35-43. |


