Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями

Рибалко А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 91–94.

[thumbnail of 2FD28D94.pdf]
Preview
PDF
2FD28D94.pdf

Завантажити (125kB) | Preview

Анотація

У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач: М.В. Луцик
Дата подачі: 08 Груд 2008 15:03
Оновлення: 14 Серп 2015 13:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619
ДСТУ 8302:2015: Рибалко А. В. Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 91–94.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу