Рибалко А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 14. С. 91–94.
Preview
2FD28D94.pdf
Завантажити (125kB) | Preview
Анотація
У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | М.В. Луцик |
Дата подачі: | 08 Груд 2008 15:03 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 13:28 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619 |
ДСТУ 8302:2015: | Рибалко А. В. Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 14. С. 91–94. |