Рибалко А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. pp. 91-94.
Preview
2FD28D94.pdf
Download (125kB) | Preview
Abstract
У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education |
| Depositing User: | М.В. Луцик |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 17:03 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 16:28 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619 |
| ДСТУ 8302:2015: | Рибалко А. В. Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 14. pp. 91-94. |


