Zhytomyr State University Library

Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями

Рибалко А. В. (2004) Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. Вісник Житомирського педагогічного університету. № 14. pp. 91-94.

[thumbnail of 2FD28D94.pdf]
Preview
PDF
2FD28D94.pdf

Download (125kB) | Preview

Abstract

У статті здійснена класифікація дослідницьких задач з фізики за їх дидактичними цілями у відповідності до методів наукового пізнання та обґрунтована її необхідність.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: М.В. Луцик
Date Deposited: 08 Dec 2008 17:03
Last Modified: 14 Aug 2015 16:28
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/619
ДСТУ 8302:2015: Рибалко А. В. Методологічний підхід до класифікації дослідницьких задач за їх дидактичними цілями. Вісник Житомирського педагогічного університету. 2004. № 14. pp. 91-94.

Actions (login required)

View Item
View Item