Григор’єва Т. Ю. (2009) Підготовка вчителів-філологів до навчання дорослих у контексті історичного розвитку системи неперервної освіти Великої Британії. Педагогічний процес: теорія і практика // Зб. наук. пр (2). С. 50–59.
Preview
09gtupvf.pdf
Завантажити (231kB) | Preview
Анотація
У статті автор на підставі матеріалів міжнародних конференцій ЮНЕСКО з освіти дорослих актуалізує проблему підготовки вчителів до навчання дорослих. Розглянуто зарубіжну модель підготовки викладацького персоналу та основні класифікації вчителів, що навчають дорослих. Визначено основні напрями навчальних програм з підготовки вчителів до навчання дорослих в університетах Великої Британії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Освіта дорослих, неперервна освіта |
Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 27 Лют 2012 11:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 00:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6599 |