Григор’єва Т. Ю. (2010) Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць. № 2. С. 135–142.
Preview
10gtugvy.pdf
Завантажити (184kB) | Preview
Анотація
В статье автор на основе характерных особенностей обучения взрослых рассматривает организацию их группового взаимодействия, анализирует структуру, положительные факторы и трудности использования группового обучения, определяет принципы формирования групп.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | особенности обучения взрослых, групповое взаимодействие, обучение взрослых в группах |
| Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 27 Лют 2012 13:18 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 03:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6600 |
| ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Групова взаємодія як принцип навчання дорослих іноземних мов. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: збірник наукових праць. 2010. № 2. С. 135–142. |


