Григор’єва Т. Ю. (2010) Методичні рекомендації щодо використання британського досвіду підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у вітчизняній педагогічній практиці. [Навчальний матеріал]
Preview
10gtumrv.pdf
Завантажити (426kB) | Preview
Анотація
У методичних рекомендаціях охарактеризовано особливості підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у системі неперервної освіти Великої Британії, виокремлено можливості використання британського досвіду у вітчизняній педагогічній теорії та практиці. Методичні рекомендації адресуються науковцям і практикам.
| Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
|---|---|
| Ключові слова: | Неперервна освіта, навчання дорослих, вчителі-філологи |
| Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 27 Лют 2012 13:18 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 03:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6602 |


