Григор’єва Т. Ю. (2011) Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. С. 58–65.
Preview
11gtuimp.pdf
Завантажити (207kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу змісту підготовки вчителів-філологів до навчання дорослих у Великій Британії розглядається індивідуальний метод навчання "щоденник"; охарактеризовано його складові та критерії оцінювання; визначено принципи його ефективного використання.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | професійна підготовка, навчання дорослих, метод "щоденник", критерії оцінювання |
| Класифікатор: | L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
| Дата подачі: | 27 Лют 2012 13:16 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 03:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6604 |
| ДСТУ 8302:2015: | Григор’єва Т. Ю. Індивідуальні методи підготовки вчителів-філологів до навчання іноземних мов дорослих. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Ч. 2.. 2011. С. 58–65. |


