Карпенко Є. М. (2009) Формування інформаційно-аналітичних вмінь майбутніх вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору". Т. 6. С. 195–200.
Preview
09kemfia.pdf
Завантажити (325kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Інформаційно-аналітичні уміння, інформаційно-комунікаційні технології, інноваційні освітні тенденції |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 02 Квіт 2012 08:33 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6960 |
ДСТУ 8302:2015: | Карпенко Є. М. Формування інформаційно-аналітичних вмінь майбутніх вчителів з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Збірник наукових праць учасників Міжнародної науково-практичної конференції "Вища освіта в Україні в контексті інтеграції до європейського освітнього простору". 2009. Т. 6. С. 195–200. |