Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки

Карпенко Є. М. (2011) Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці”. С. 50–55.

[thumbnail of 11kemktp.pdf]
Preview
Текст
11kemktp.pdf

Завантажити (275kB) | Preview

Анотація

В статті визначаються та обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор аналізує поняття критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно–аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: критерії, показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 02 Квіт 2012 08:32
Оновлення: 15 Серп 2015 01:01
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6962

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу