Карпенко Є. М. (2011) Критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Матеріали V Всеукраїнської науково-практичної конференції „Сучасні тенденції розвитку інформаційних технологій в науці, освіті та економіці”. С. 50–55.
Preview
11kemktp.pdf
Завантажити (275kB) | Preview
Анотація
В статті визначаються та обґрунтовуються критерії та показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів іноземних мов у процесі фахової підготовки. Автор аналізує поняття критеріїв та показників рівня сформованості інформаційно–аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у майбутніх учителів іноземних мов у процесі фахової підготовки.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | критерії, показники рівня сформованості інформаційно-аналітичних умінь |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 02 Квіт 2012 08:32 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:01 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/6962 |