Коновальчук І. І. (2010) Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки.. Т. 66, № 2. С. 71–75.
Preview
Коновальчук Стаття Учитель як субэкт -Д В¦нниця.pdf
Завантажити (196kB) | Preview
Анотація
Проанализированы сущность и особенности инновационной деятельности педагога с позиций субъектного подхода. Выделены основные личностные профессионально значимые качества учителя, которые интегрируют его готовность как субъекта к успешной реализации инноваций.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | субъектный подход, инновационная деятельность, субъект, субъект инновационной деятельности, готовность к инновационной деятельности |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Ірина Гогола |
Дата подачі: | 18 Квіт 2012 08:39 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7133 |
ДСТУ 8302:2015: | Коновальчук І. І. Учитель як суб’єкт інноваційної діяльності. Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки.. 2010. Т. 66, № 2. С. 71–75. |