Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь

Карпенко Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. С. 60–61.

[thumbnail of 11kempkm.pdf]
Preview
Текст
11kempkm.pdf

Завантажити (103kB) | Preview

Анотація

В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 23 Квіт 2012 08:21
Оновлення: 15 Серп 2015 01:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7149

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу