Карпенко Є. М. (2011) Підхід критичного мислення до формування інформаційно-аналітичних умінь. Матеріали 16 міжнародної конференції TESOL „Сучасні напрями дослідження англійської мови: лінгвістичний та методичний аспекти”. С. 60–61.
Preview
11kempkm.pdf
Завантажити (103kB) | Preview
Анотація
В статті розглядаються можливі шляхи поетапного формування інформаційно-аналітичних умінь майбутніх вчителів, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Автор аналізує поняття інформаційно-аналітичних умінь та пропонує можливі шляхи їх поетапного формування у контексті підходу критичного мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Інформаційно-аналітичні уміння, інноваційні освітні тенденції, підхід критичного мислення |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра германської філології та зарубіжної літератури |
Користувач: | Сергій Олексійович Гавриловський |
Дата подачі: | 23 Квіт 2012 08:21 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7149 |