Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій

Романова Г. М. (2011) Cуб'єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів вищих економічних навчальних закладів до проектування навчальних технологій. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (59). С. 93–97.

[thumbnail of vip_59_20.pdf]
Preview
Текст
vip_59_20.pdf

Завантажити (169kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано підходи до навчання викладачів дидактичному проектуванню, під яким розуміється проектувальна діяльність, пов’язана зі створенням дидактичних проектів на рівні окремих навчальних дисциплін та її складових. Обґрунтовано суб’єктно-продуктивний підхід у підготовці викладачів до проектування навчальних технологій як найсприятливіший з точки зору розвитку здатності бути активним суб’єктом цієї діяльності, усвідомлювати свою відповідальність за процес та результат навчання інших.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 29 Трав 2012 07:52
Оновлення: 15 Серп 2015 01:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7323

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу