Сікора Я. Б. (2011) Теоретичні та методологічні основи компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 59. С. 98–102. ISSN 2076-6173.
Preview
vip_59_21.pdf
Завантажити (147kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто теоретичні та методологічні основи компетентнісного підходу. Проаналізовано поняття "підхід", "компетентнісний підхід". Виділено передумови виникнення компетентнісного підходу, етапи становлення, виокремлено його провідну категорію – компетентність. Визначено, що компетентнісний підхід спрямований на активізацію діяльності студентів як суб'єктів навчальної діяльності.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
| Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
| Дата подачі: | 29 Трав 2012 10:54 |
| Оновлення: | 01 Вер 2015 19:52 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7324 |
| ДСТУ 8302:2015: | Сікора Я. Б. Теоретичні та методологічні основи компетентнісного підходу. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 59. С. 98–102. |


