Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності

Климова К. Я. (2011) Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 37–39. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 60_8.pdf]
Preview
Текст
60_8.pdf

Завантажити (130kB) | Preview

Анотація

Автор вважає креативність студентів визначальною особистісною якістю, яка формується за допомогою використання системи традиційних та інноваційних методів навчання. У статті запропоновано визначення терміна "метод навчання української мови у виші". З-поміж оптимальних методів формування україномовної креативної особистості майбутнього педагога особливе місце посідає мовне портфоліо розвитку, що поєднує різні види діяльності студентів у навчальному середовищі та спрямовує їх на подальше мовне самовдосконалення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 07:42
Оновлення: 14 Лют 2016 08:33
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7393
ДСТУ 8302:2015: Климова К. Я. Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 37–39.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу