Климова К. Я. (2011) Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 37–39. ISSN 2076-6173.
60_8.pdf
Завантажити (130kB) | Preview
Анотація
Автор вважає креативність студентів визначальною особистісною якістю, яка формується за допомогою використання системи традиційних та інноваційних методів навчання. У статті запропоновано визначення терміна "метод навчання української мови у виші". З-поміж оптимальних методів формування україномовної креативної особистості майбутнього педагога особливе місце посідає мовне портфоліо розвитку, що поєднує різні види діяльності студентів у навчальному середовищі та спрямовує їх на подальше мовне самовдосконалення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 07:42 |
Оновлення: | 14 Лют 2016 08:33 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7393 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Мовне портфоліо у системі безперервної самопідготовки майбутніх учителів до мовнокомунікативної професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 37–39. |