Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.

Арешонков В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 53–57.

[thumbnail of 60_12.pdf]
Preview
Текст
60_12.pdf

Завантажити (148kB) | Preview

Анотація

У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:10
Оновлення: 23 Січ 2018 13:45
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397
ДСТУ 8302:2015: Арешонков В. Ю. Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 53–57.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу