Арешонков В. Ю. (2011) Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 53–57.
Preview
60_12.pdf
Завантажити (148kB) | Preview
Анотація
У статті представлено характеристику головних етапів розвитку суспільствознавчої освіти у XX ст. Подано змістові характеристики кожного з етапів. Проаналізовано провідні теоретичні підходи до змісту освіти: знаннєвий, діяльнісний, культурологічний, компетентнісний.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра права та публічного управління |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:10 |
Оновлення: | 23 Січ 2018 13:45 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7397 |
ДСТУ 8302:2015: | Арешонков В. Ю. Періодизація процесу розвитку змісту шкільної суспільствознавчої освіти у ХХ ст.. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 53–57. |