Усатий А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 100–105. ISSN 2076-6173.
60_22.pdf
Завантажити (160kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 08:49 |
Оновлення: | 01 Бер 2016 10:14 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7408 |
ДСТУ 8302:2015: | Усатий А. В. Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 100–105. |