Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів

Усатий А. В. (2011) Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 60. С. 100–105. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 60_22.pdf]
Preview
Текст
60_22.pdf

Завантажити (160kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, визначено закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту художніх творів. Сформульовано висновок про головне – зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формуються читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його у розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентними в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів, в тому числі й художніх.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 08:49
Оновлення: 01 Бер 2016 10:14
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7408
ДСТУ 8302:2015: Усатий А. В. Особливості сприймання літературних творів учнями старших класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2011. № 60. С. 100–105.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу