Коновальчук С. А. (2011) Аналіз методів навчання професійної діяльності студентів-журналістів засобами англійської мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 141–144. ISSN 2076-6173.
60_31.pdf
Завантажити (136kB) | Preview
Анотація
У статті зроблено спробу проаналізувати методи навчання професійної іншомовної діяльності студентів-журналістів. Обґрунтовано доцільність використання інтерактивних, продуктивних, репродуктивних методів навчання у багатопрофільній діяльності журналіста. Визначено, що ці методи сприяють підвищенню мотивації у студентів до вивчення іноземної мови і володіння прийомами контраргументації, формують навички і вміння професійного іншомовного спілкування у багатопрофільній діяльності журналіста, створюють необхідні умови для професійної мобільності студентів, формують здатність мовця до аналізу і критики самостійно прийнятих рішень, забезпечують стандартизовану базу навчання.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 30 Трав 2012 09:14 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:37 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7417 |