Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів

Шарлович З. П. (2011) Педагогічні аспекти медсестринських теорій (моделей) про роль та шляхи вдосконалення співпраці сімейної медичної сестри з родинами задля одужання пацієнтів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (60). С. 162–165. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 60_36.pdf]
Preview
Текст
60_36.pdf

Завантажити (144kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано історичні та порівняльні аспекти розвитку медсестринства, наукові підходи до визначення змісту основних медсестринських теорій (моделей). Встановлено, що проблеми в сімейній медицині вимагають детального дослідження та впровадження сучасних наукових та навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства, зокрема загальної практики сімейної медицини, спеціалісти якої повинні володіти професійно-педагогічною компетентністю.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 30 Трав 2012 09:23
Оновлення: 02 Жовт 2015 20:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7423

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу