Вірковський А. П. (2012) Проблема критеріїв виявлення обдарованості особистості в навчальних закладах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). С. 55–59.
61++10.pdf
Завантажити (154kB) | Preview
Анотація
У статті визначено основні підходи до критеріїв виявлення обдарованості в навчальних закладах, обґрунтовується думка про те, що в такому визначенні треба враховувати єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації. Такий підхід дозволяє розглядати кількість обдарованих дітей значно вищою, ніж за умов їх ідентифікації за допомогою тільки інтелектуальних досягнень. Зроблено висновок, що визнання обдарованості як динамічної інтегративної характеристики (єдність інтелектуального розвитку, творчого потенціалу та мотивації) буде сприяти формуванню людського ресурсу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Користувачі 341 не знайдено. |
Дата подачі: | 31 Трав 2012 09:13 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:40 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7450 |