Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів

Антонова О. Є. (2008) Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів. Сучасна освіта творчо обдарованої молоді: ідеї, технології, перспективи: Матеріали конференції.. С. 33–39.

[thumbnail of Антонова Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів.pdf]
Preview
Текст
Антонова Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів.pdf

Завантажити (135kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 12 Черв 2012 06:44
Оновлення: 15 Серп 2015 01:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7566
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Концептуальні засади дослідження проблеми навчання педагогічно обдарованих студентів. Сучасна освіта творчо обдарованої молоді: ідеї, технології, перспективи: Матеріали конференції. 2008.. С. 33–39.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу