Усатий А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі. № 3. С. 16–22.
сприймання.pdf
Завантажити (187kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 14 Черв 2012 10:31 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 01:48 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586 |
ДСТУ 8302:2015: | Усатий А. В. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі. 2012. № 3. С. 16–22. |