Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками

Усатий А. В. (2012) Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі. № 3. С. 16–22.

[thumbnail of сприймання.pdf]
Preview
Текст
сприймання.pdf

Завантажити (187kB) | Preview

Анотація

У статті розглядаються особливості сприймання літературних творів учнями старших класів, закономірності формування читацьких умінь старшокласників, які удосконалюються в процесі навчання, необхідних для розуміння й осягнення змісту літературних художніх творів. Головна їх мета - зацікавити учнів читанням художнього твору, в процесі чого формується читацькі уміння: учні навчаються аналізувати твір, розуміти його з’ясувати його місце в розвитку літературного процесу, з’ясовувати позицію автора і сприймання ним епохи, бути компетентним в галузі сприймання та аналізу текстів різних жанрів в тому числі й художніх

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Читацькі уміння, сприймання, пізнання, творчі здібності
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 14 Черв 2012 10:31
Оновлення: 15 Серп 2015 01:48
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/7586
ДСТУ 8302:2015: Усатий А. В. Закономірності процесу сприймання літературних творів старшокласниками. Українська література в загальноосвітній школі. 2012. № 3. С. 16–22.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу