Ситняківська С. М. (2008) РЕМІСНИЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України.. Т. 2, № 12. С. 412–419.
РО як чинник соціалізації дітей.pdf
Завантажити (271kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено соціалізаційні можливості та головні тенденції розвитку ремісничої освіти в Україні в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Ремісничі школи та училища представлено як чинник соціалізації дітей шкільного віку, в тому числі й з незахищених груп населення України.
В статье изложено социализирующие возможности и главные тенденции развития ремесленного образования в Украине в конце XIX – начале XX столетия. Ремесленные школы и училища представлены как фактор социализации детей школьного возраста, в том числе и с незащищенных групп населения Украины.
In the article it is said about the socialization abilities and main tendencies of development of handicraft education in Ukraine at the end of XIX – beginning of XX century. Handicraft secondary schools are represented as a factor of children socialization, concerning children from the socially unprotected families.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальних технологій |
Користувач: | С. М. Коляденко |
Дата подачі: | 18 Жовт 2012 09:53 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:05 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8165 |
ДСТУ 8302:2015: | Ситняківська С. М. РЕМІСНИЧА ОСВІТА В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХІХ – ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ) ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді : зб. наук. праць / Інститут проблем виховання АПН України.. 2008. Т. 2, № 12. С. 412–419. |