Антонова О. Є. (2010) Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр.. № 23. С. 228–233.
Preview
Антонова Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах.pdf
Завантажити (135kB) | Preview
Анотація
Розробка концепції навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах полягає у забезпеченні максимального розвитку
особистості студента, який має високий рівень здібностей в одній чи кількох сферах з урахуванням його
індивідуальних особливостей; підтримки обдарованої студентської молоді шляхом створення умов для її
творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 19 Лист 2012 11:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8267 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр.. 2010. № 23. С. 228–233. |