Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах

Антонова О. Є. (2010) Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр.. № 23. С. 228–233.

[thumbnail of Антонова Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах.pdf]
Preview
Текст
Антонова Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах.pdf

Завантажити (135kB) | Preview

Анотація

Розробка концепції навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах полягає у забезпеченні максимального розвитку
особистості студента, який має високий рівень здібностей в одній чи кількох сферах з урахуванням його
індивідуальних особливостей; підтримки обдарованої студентської молоді шляхом створення умов для її
творчого, інтелектуального, духовного і фізичного розвитку.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 19 Лист 2012 11:08
Оновлення: 15 Серп 2015 02:17
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8267
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Концепція навчання обдарованих студентів у вищих педагогічних навчальних закладах. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: Зб. наук. пр.. 2010. № 23. С. 228–233.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу