Чорна Н. В. (2003) Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 12. С. 163–165.
Preview
42.pdf
Завантажити (109kB) | Preview
Анотація
Розглянуто погляди американських педагогів на ефективне використання тестів успішності та можливі помилки з боку вчителів у процесі тестування.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LD Індивідуальні інститути (Сполучені Штати) |
Користувач: | А.В. Крисан |
Дата подачі: | 18 Жовт 2008 07:36 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:13 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/827 |
ДСТУ 8302:2015: | Чорна Н. В. Загальні вимоги до ефективного тестування успішності у педагогіці США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2003. № 12. С. 163–165. |