Антонова О. Є., Клименюк Ю. М. (2009) Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції.. С. 18–27.
Антонова Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів.pdf
Завантажити (155kB) | Preview
Анотація
У статті на основі аналізу сучасної психолого-педагогічної та фахової літератури з проблеми
обдарованості обґрунтовано необхідність спеціальної підготовки майбутнього вчителя початкової школи
до навчання інтелектуально обдарованих учнів. Авторами уточнено поняття "інтелектуальна
обдарованість", "готовність вчителя до роботи з інтелектуально обдарованими учнями", презентовано
структуру готовності майбутнього вчителя початкової школи до роботи з інтелектуально обдарованими
учнями. Крім того, пропонується технологія підготовки вчителя до відповідної діяльності, її основні
компоненти, критерії оцінювання готовності студентів до роботи з обдарованими учнями, а також
описано критерії і показники рівнів цієї готовності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 19 Лист 2012 11:11 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:17 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8272 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є., Клименюк Ю. М. Технологія підготовки майбутнього вчителя початкової школи до розвитку інтелектуальної обдарованості учнів. Виявлення та підтримка обдарованості учнів загальноосвітньої школи : матеріали науково-практичної конференції. 2009.. С. 18–27. |