Єремеєва В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). С. 50–55.
Preview
01evmoop.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | А.В Іщук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 09:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834 |