Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу

Єремеєва В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). С. 50–55.

[thumbnail of 01evmoop.pdf]
Preview
PDF
01evmoop.pdf

Завантажити (144kB) | Preview

Анотація

У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LA Історія освіти
Користувач: А.В Іщук
Дата подачі: 11 Лист 2008 09:43
Оновлення: 14 Серп 2015 17:21
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу