Єремеєва В. М. (2001) Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 8. С. 50–55.
Preview
01evmoop.pdf
Завантажити (144kB) | Preview
Анотація
У статті викладена сутнісна характеристика базових педагогічних понять: “індивідуальний підхід”, “індивідуальна робота”, індивідуалізація”. Автор моделює власні означення цих категорій в їх взаємозв’язку та взаємозумовленості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LA Історія освіти |
Користувач: | А.В Іщук |
Дата подачі: | 11 Лист 2008 09:43 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 17:21 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/834 |
ДСТУ 8302:2015: | Єремеєва В. М. Історичні тенденції розвитку базових педагогічних понять теорії індивідуалізації навчання як особливої організації процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2001. № 8. С. 50–55. |