Антонова О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. № 3 (3). С. 20–23.
Preview
Антонова Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях.pdf
Завантажити (145kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано досвід роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка з обдарованою молоддю. Запропоновано основні підходи до організації навчального процесу з обдарованими студентами, виділено основні соціальні, економічні, організаційні, педагогічні умови ефективності цієї діяльності.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 21 Лист 2012 12:34 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:23 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8370 |
ДСТУ 8302:2015: | Антонова О. Є. Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. 2010. № 3 (3). С. 20–23. |