Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях

Антонова О. Є. (2010) Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. № 3 (3). С. 20–23.

[thumbnail of Антонова Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях.pdf]
Preview
Текст
Антонова Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях.pdf

Завантажити (145kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано досвід роботи Житомирського державного університету імені Івана Франка з обдарованою молоддю. Запропоновано основні підходи до організації навчального процесу з обдарованими студентами, виділено основні соціальні, економічні, організаційні, педагогічні умови ефективності цієї діяльності.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 21 Лист 2012 12:34
Оновлення: 15 Серп 2015 02:23
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8370
ДСТУ 8302:2015: Антонова О. Є. Концепция обучения одарённых студентов в высших педагогических учебных заведениях. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета: Серия: Педагогика, психология. 2010. № 3 (3). С. 20–23.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу