Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів

Пушкар Т. М. (2012) Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.. № 6. С. 410–417.

[thumbnail of 12ptmdny.pdf]
Preview
Текст
12ptmdny.pdf

Завантажити (274kB) | Preview

Анотація

У статті представлено аналіз проблеми комунікативної компетентності майбутнього вчителя-філолога з позицій діалогічного навчання. З’ясовано основні проблеми та похибки, які можуть виявлятися з боку викладача у процесі налагодження й реалізації діалогічної взаємодії. Охарактеризовано рівні педагогічного дискурсу та їх зв’язок з процесом формування комунікативної компетентності майбутнього філолога.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: діалогічне навчання, комунікативна компетентність, професійна майстерність, мовленнєва діяльність, педагогічний дискурс, комунікативна діяльність, комунікативні технології, діалог
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської філології та перекладу
Користувач: Сергій Олексійович Гавриловський
Дата подачі: 30 Лист 2012 10:35
Оновлення: 15 Серп 2015 02:31
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8474
ДСТУ 8302:2015: Пушкар Т. М. Діалогічне навчання як чинник формування комунікативної компетентності майбутніх учителів-філологів. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка.. 2012. № 6. С. 410–417.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу