Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Підгурська В. Ю. (2008) ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. // Збірник наукових праць Волинського національного університету імені Лесі Українки. Науковий часопис "Філологічні студії". № 1-2. С. 436–442.

[thumbnail of стаття Луцьк.pdf]
Preview
Текст
стаття Луцьк.pdf

Завантажити (335kB) | Preview

Анотація

У статті здійснено аналіз психологічних процесів, які сприяють формуванню мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Мова, мовлення, мислення ,свідомість, інтелект.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:27
Оновлення: 15 Серп 2015 02:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8536
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. // Збірник наукових праць Волинського національного університету імені Лесі Українки. Науковий часопис "Філологічні студії". 2008. № 1-2. С. 436–442.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу