Підгурська В. Ю. (2006) ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченій пам'яті М.О.Корфа "1 Корфівські педагогічні читання".. С. 59–61.
Preview
тези.pdf
Завантажити (210kB) | Preview
Анотація
Оволодіння педагогічною діяльністю і формування готовності до неї можливі тільки за умови взаємопроникнення й взаємообумовленості теорії і практики. Важливою складовою професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи є, на нашу думку, педагогічна практика.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Професійна освіта, педагогічна практика, практична підготовка, майбутні учителі. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 03 Груд 2012 11:26 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8539 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР ФОРМУВАННЯ МОВНОКОМУНІКАТИВНИХ ПРОФЕСІЙНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. Тези доповідей всеукраїнської науково-практичної конференції, присвяченій пам'яті М.О.Корфа "1 Корфівські педагогічні читання". 2006.. С. 59–61. |