Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів

Підгурська В. Ю. (2008) Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.).. С. 50–55.

[thumbnail of Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога.pdf]
Preview
Текст
Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога.pdf

Завантажити (242kB) | Preview

Анотація

Одна з найактуальніших проблем вищої педагогічної освіти – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Підготовка, майбутні учителі, професійна діяльность, уміння, навички.
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 03 Груд 2012 11:25
Оновлення: 15 Серп 2015 02:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8540
ДСТУ 8302:2015: Підгурська В. Ю. Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). 2008.. С. 50–55.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу