Підгурська В. Ю. (2008) Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.).. С. 50–55.
Preview
Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога.pdf
Завантажити (242kB) | Preview
Анотація
Одна з найактуальніших проблем вищої педагогічної освіти – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Підготовка, майбутні учителі, професійна діяльность, уміння, навички. |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 03 Груд 2012 11:25 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:34 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8540 |
ДСТУ 8302:2015: | Підгурська В. Ю. Педагогічна практика як провідний фактор формування професійних мовнокомунікативних умінь майбутніх учителів початкових класів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога (Матеріали регіональної науково-методичної конференції, 27 березня 2008 р.). 2008.. С. 50–55. |