Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя

Дубасенюк О. А. (2010) Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ]. Т. 1, № 66. С. 159–164.

[thumbnail of РЕАЛ_ЗАЦ_Я ЗАДАЧНОГО П_ДХОДУ У ПРОФЕС_ЙН_ П_ДГОТОВЦ_ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.pdf]
Preview
Текст
РЕАЛ_ЗАЦ_Я ЗАДАЧНОГО П_ДХОДУ У ПРОФЕС_ЙН_ П_ДГОТОВЦ_ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ.pdf

Завантажити (355kB) | Preview

Анотація

У статті йдеться про впровадження задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя; розглядаються поняття та типологія професійно орієнтованих педагогічних задач, які відображають зміст курсу "Педагогіка"; аналізуються методи та технологія розв’язання педагогічних
задач, що включає такі етапи: орієнтаційний, діагностичний,
проектувальний, реалізаційний, узагальнення й оцінки наслідків розв’язання педагогічної задачі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 05 Груд 2012 14:12
Оновлення: 15 Серп 2015 02:38
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8587
ДСТУ 8302:2015: Дубасенюк О. А. Реалізація задачного підходу у професійній підготовці майбутнього вчителя. Нові технології навчання: Матеріали міжнародної конференції ["Духовно-моральне виховання і професіоналізація: виклики ХХІ ст. ]. 2010. Т. 1, № 66. С. 159–164.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу