Ісаєнко С. В. (2004) Естетично-філософський контекст конфлікту влади і особистості в романі Дж. Фаулза "Волхв". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 16. С. 54–56.
Preview
18.pdf
Завантажити (142kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається трансформація архетипного мотиву "вчитель-учень" у романі Дж. Фаулза "Волхв", яка виникає згідно принципів філософії постмодернізму, що заперечує загальну обов'язковість та універсальність норм і цінностей, звернутих до індивідуального, особистого.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Користувач: | М.С. Микитенко |
Дата подачі: | 18 Лист 2008 10:00 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 14:18 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/861 |
ДСТУ 8302:2015: | Ісаєнко С. В. Естетично-філософський контекст конфлікту влади і особистості в романі Дж. Фаулза "Волхв". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2004. № 16. С. 54–56. |