Лук’янчук С. Ф. (2009) ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В США. : Вид-во Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. С. 445–452.
Preview
лукянчук.pdf
Завантажити (140kB) | Preview
Анотація
У статті розглядаються труднощі в забезпеченні громадських шкіл США двомовними вчителями. Автор вважає, що виконання цього завдання вимагає залучення до педагогічної професії більшої кількості представників етнічних і расових меншин. Автор аналізує основні шляхи вирішення цієї проблеми органами управління шкільних округів, адміністрацією шкіл і закладів педагогічної освіти.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | США, громадська школа, двомовний вчитель, представники етнічних і расових меншин, шкільний округ, заклади педагогічної освіти. |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | В. С. Кравець |
| Дата подачі: | 07 Груд 2012 12:28 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 05:43 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8656 |
| ДСТУ 8302:2015: | Лук’янчук С. Ф. ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДВОМОВНИМИ ВЧИТЕЛЯМИ ГРОМАДСЬКИХ ШКІЛ В США. : Вид-во Сумського державного педагогічного університету ім. А. С. Макаренка. 2009. С. 445–452. |


