Пастовенський О. В. (2012) РОЗВИТОК АВТОНОМІЇ ШКІЛ ЯК ЧИННИК ПОСИЛЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ СКЛАДОВОЇ В УПРАВЛІННІ ЗАГАЛЬНОЮ СЕРЕДНЬОЮ ОСВІТОЮ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр.129-133.
24.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано проблему посилення автономії шкіл з точки зору розвитку моделей управління
загальною середньою освітою. Розглянуто основні шляхи запровадження автономії навчальних закладів
– делегування їм повноважень державою, місцевим самоврядуванням або запровадження освітнього
ваучера. Зроблено висновок, що розвиток автономії шкіл сприяє посиленню громадської складової в
управлінні загальною середньою освітою. Визначено, що автономна школа – це модель громадянського
суспільства, де в підростаючого покоління мають формуватися навички демократії.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 10 Груд 2012 11:49 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:44 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8674 |
ДСТУ 8302:2015: | Пастовенський О. В. РОЗВИТОК АВТОНОМІЇ ШКІЛ ЯК ЧИННИК ПОСИЛЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ СКЛАДОВОЇ В УПРАВЛІННІ ЗАГАЛЬНОЮ СЕРЕДНЬОЮ ОСВІТОЮ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр.129-133. |