Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток автономії шкіл як чинник посилення громадської складової в управлінні загальною середньою освітою

Пастовенський О. В. (2012) Розвиток автономії шкіл як чинник посилення громадської складової в управлінні загальною середньою освітою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 63. С. 129–133. ISSN 2076-6173.

[thumbnail of 24.pdf]
Preview
Текст
24.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано проблему посилення автономії шкіл з точки зору розвитку моделей управління
загальною середньою освітою. Розглянуто основні шляхи запровадження автономії навчальних закладів
– делегування їм повноважень державою, місцевим самоврядуванням або запровадження освітнього
ваучера. Зроблено висновок, що розвиток автономії шкіл сприяє посиленню громадської складової в
управлінні загальною середньою освітою. Визначено, що автономна школа – це модель громадянського
суспільства, де в підростаючого покоління мають формуватися навички демократії.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:49
Оновлення: 15 Серп 2015 02:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8674
ДСТУ 8302:2015: Пастовенський О. В. Розвиток автономії шкіл як чинник посилення громадської складової в управлінні загальною середньою освітою. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2012. № 63. С. 129–133.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу