Електронна бібліотека Житомирського державного університету

КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ

Везетіу К. В. (2012) КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету. № 63. рр. 181-186.

[thumbnail of 35.pdf]
Preview
Текст
35.pdf

Завантажити (268kB) | Preview

Анотація

У статті розглянуто проблеми підвищення науково-методичної компетентності вчителів-філологів та
наукові підходи до зазначеної теми; показано актуальність вивчення даного феномену; визначено
основні критерії та показники розвитку науково-методичної компетентності вчителів-філологів у
післядипломній освіті; упорядковано систему діагностичних методик для визначення рівнів науково-
методичної компетентності вчителів-філологів в системі післядипломної педагогічної освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: Q Наука > Q Наука (Загальне)
Користувач: Тетяна Кучерук
Дата подачі: 10 Груд 2012 11:53
Оновлення: 15 Серп 2015 02:46
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8685
ДСТУ 8302:2015: Везетіу К. В. КРИТЕРІЇ ТА ПОКАЗНИКИ РОЗВИТКУ НАУКОВО-МЕТОДИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ-ФІЛОЛОГІВ У ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ ОСВІТІ. Вісник Житомирського державного університету. 2012. № 63. рр. 181-186.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу