Райковська Г. О. (2012) Мотивація в інженерно-технічній освіті. Вісник Житомирського державного університету (64). С. 69–73.
13.pdf
Завантажити (281kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовано вплив мотивації на ефективність підготовки інженерно-технічних фахівців.
Запропоновано інноваційні підходи удосконалення графічної підготовки як складової інженерно-
конструкторської. Доведено, що комплексна підготовка з використанням інформаційно-комунікаційних
засобів забезпечує мотивацію студентів до фундаментальної освіти, формування широкого
професійного кругозору, оволодіння сучасними методами наукових досліджень. Сучасні САПР не тільки
змінюють креслярський кульман на ''електронний'', а надають більш продуктивні і більш ефективні
методи геометричного моделювання об’єктів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 13 Груд 2012 08:41 |
Оновлення: | 09 Жовт 2015 13:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8757 |