Гагіна Н. В. (2012) Кооперативне навчання у вищій школі. Вісник Житомирського державного університету (64). рр. 98-102.
19s.pdf
Завантажити (251kB) | Preview
Анотація
У статті висвітлено актуальність використання кооперативного навчання у вищій освіті України,
з’ясовано відмінність кооперативної форми навчальної взаємодії від конкурентної та
індивідуалістичної, визначено головні переваги кооперативного навчання. Здійснено порівняльний аналіз
двох моделей кооперативного навчання: "Навчання разом" Д. Джонсона і Р. Джонсона та "Структури
Кагана" С. Кагана з метою оцінки доцільності їх застосування у вищій школі, розкрито принципи
організації кооперативної навчальної взаємодії студентів відповідно до зазначених моделей та наведено
приклади простих структур, що можуть бути використані в процесі викладання будь-яких дисциплін.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач: | Тетяна Кучерук |
Дата подачі: | 13 Груд 2012 08:40 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:52 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8763 |