Мирончук Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. Т. 2, № 67. С. 129–132.
Preview
Мирончук_Готовн_сть до вих. д_яльн..pdf
Завантажити (119kB) | Preview
Анотація
У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління |
Користувач: | Наталія Петрівна Бірук |
Дата подачі: | 17 Груд 2012 11:44 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 02:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8816 |
ДСТУ 8302:2015: | Мирончук Н. М. Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. 2011. Т. 2, № 67. С. 129–132. |