Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування

Мирончук Н. М. (2011) Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. Т. 2, № 67. С. 129–132.

[thumbnail of Мирончук_Готовн_сть до вих. д_яльн..pdf]
Preview
Текст
Мирончук_Готовн_сть до вих. д_яльн..pdf

Завантажити (119kB) | Preview

Анотація

У статті визначено компоненти готовності майбутнього педагога до здійснення виховної діяльності та зазначено їх характеристику, виділено проблеми педагогічної виховної діяльності вчителів-практиків, окреслено шляхи їх вирішення.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Наталія Петрівна Бірук
Дата подачі: 17 Груд 2012 11:44
Оновлення: 15 Серп 2015 02:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8816
ДСТУ 8302:2015: Мирончук Н. М. Готовність майбутнього педагога до реалізації виховної функції: сутнісні характеристики та шляхи формування. Нові технології навчання: наук.-метод. зб.. 2011. Т. 2, № 67. С. 129–132.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу