Лук’янчук С. Ф. (2011) Реформа американської школи як важлива умова реалізації полікультурного виховання учнів у дослідженнях учених США. Порівняльно-педагогічні студії. Науково-педагогічний журнал. С. 166–170.
Preview
лук3.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
У статті проаналізовані дослідженнях американських учених у
галузі реформування школи як важливої умови реалізації полікультурного
виховання учнів. Відповідно до ідеї полікультурного виховання, реформа
школи означає трансформацію навчального плану на полікультурних
засадах, зміни у стилях і методах роботи вчителів, а також у цілях,
нормах і культурі школи.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультурне виховання, реформа школи, полікультурний навчальний план, культуровідповідна педагогіка, стилі навчальної діяльності |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | В. С. Кравець |
Дата подачі: | 24 Груд 2012 08:08 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8906 |