Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики

Олійник С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа. № 7. С. 52–54.

[thumbnail of 16copy.pdf]
Preview
Текст
16copy.pdf

Завантажити (314kB) | Preview

Анотація

У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів,
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти
Користувач: Наталія Сергіївна Борисенко
Дата подачі: 26 Груд 2012 12:04
Оновлення: 15 Серп 2015 03:19
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948
ДСТУ 8302:2015: Олійник С. В. Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики . Початкова школа. 2006. № 7. С. 52–54.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу