Олійник С. В. (2006) Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики. Початкова школа. № 7. С. 52–54.
Preview
16copy.pdf
Завантажити (314kB) | Preview
Анотація
У статті автор висловлює власне бачення оптимізації процесу вивчення музично-теоретичних дисциплін у вищих навчальних закладах.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | інтонаційне мислення, види музичної діяльності, музична інтонація, внутрішній слух, музична творчість. розвиненість музичного мислення, сприймання музичних творів, |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
Дата подачі: | 26 Груд 2012 12:04 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:19 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8948 |
ДСТУ 8302:2015: | Олійник С. В. Розвиток інтонаційного мислення у майбутніх учителів початкових класів і музики . Початкова школа. 2006. № 7. С. 52–54. |