Луценко В. В. (2011) Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики. Молодь і ринок: Щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. № 7(78). С. 81–84.
Preview
14.pdf
Завантажити (137kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається значущість наданих комп'ютером принципово нових можливостей у розвитку професійного мислення майбутнього вчителя музики, що дозволяє істотно доповнити та змінити сам характер його діяльності як виконавця й педагога.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Музично-комп'ютерні технології, професійне мислення, дистанційне навчання. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра мистецької освіти |
Користувач: | Наталія Сергіївна Борисенко |
Дата подачі: | 27 Груд 2012 11:50 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:20 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/8956 |
ДСТУ 8302:2015: | Луценко В. В. Музично-комп'ютерні технології у професійній діяльності майбутнього вчителя музики. Молодь і ринок: Щомісячний науково-педагогічний журнал Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. 2011. № 7(78). С. 81–84. |