Підлужна Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.)..
Preview
Підлужна Г. 2010.pdf
Завантажити (157kB) | Preview
Анотація
Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 14 Січ 2013 09:28 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9002 |
ДСТУ 8302:2015: | Підлужна Г. В. Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). 2010.. |