Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів

Підлужна Г. В. (2010) Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.)..

[thumbnail of Підлужна Г. 2010.pdf]
Preview
Текст
Підлужна Г. 2010.pdf

Завантажити (157kB) | Preview

Анотація

Як засвідчив аналіз спеціальної літератури та підтвердили результати наших експериментальних досліджень, підвищення ефективності уроків позакласного читання значною мірою залежить від ряду факторів психолого-педагогічного й методичного характеру, на яких зупинимось детальніше.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 14 Січ 2013 09:28
Оновлення: 15 Серп 2015 03:24
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9002
ДСТУ 8302:2015: Підлужна Г. В. Психолого-педагогічні умови активізації читацької самостійності молодших школярів. Науково-дослідна робота майбутніх педагогів з проблем культури української мови та методики її викладання в закладах освіти (Матеріали ІІ студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 30 березня 2010 р.). 2010..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу