Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів

Гордієнко О. А. (2009) Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.).. С. 20–25.

[thumbnail of Гордієнко О 2009.pdf]
Preview
Текст
Гордієнко О 2009.pdf

Завантажити (248kB) | Preview

Анотація

Таке завдання передбачає підготовку майбутнього вчителя початкових класів до організації навчання учнів, оволодіння ним сучасними технологіями формування творчої особистості школяра. У цьому руслі особливого значення набуває педагогічна компетенція вчителя, що розуміється як "сукупність певних якостей (властивостей) особистості з високим рівнем професійної підготовки до педагогічної діяльності і ефективної взаємодії з учнями в освітньому процесі"

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 16 Січ 2013 11:29
Оновлення: 15 Серп 2015 03:25
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9015
ДСТУ 8302:2015: Гордієнко О. А. Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів . Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.). 2009.. С. 20–25.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу