Гордієнко О. А. (2009) Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів. Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.).. С. 20–25.
Гордієнко О 2009.pdf
Завантажити (248kB) | Preview
Анотація
Таке завдання передбачає підготовку майбутнього вчителя початкових класів до організації навчання учнів, оволодіння ним сучасними технологіями формування творчої особистості школяра. У цьому руслі особливого значення набуває педагогічна компетенція вчителя, що розуміється як "сукупність певних якостей (властивостей) особистості з високим рівнем професійної підготовки до педагогічної діяльності і ефективної взаємодії з учнями в освітньому процесі"
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 16 Січ 2013 11:29 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:25 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9015 |
ДСТУ 8302:2015: | Гордієнко О. А. Паралінгвістичні засоби спілкування в системі роботи над опануванням основами риторики як компонентом педагогічної компетенції студентів – майбутніх учителів початкових класів . Студентські наукові дослідження з актуальних проблем лінгводидактики (Матеріали студентсько-викладацького науково-методичного семінару, 9 квітня 2009 р.). 2009.. С. 20–25. |