Климова К. Я. (2009) Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського.. С. 190–194.
проблема фахової підг климова.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
Автором здійснено спробу розкрити зміст поняття "креативність" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів; відстежити взаємозв’язок інтелектуального і матеріального компонентів навчального середовища ВНЗ як умови формування креативності студентів; охарактеризувати ефективні форми співпраці ВНЗ зі школою у забезпеченні процесу безперервної мовної освіти та формуванні творчої мовнокомунікативної особистості.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | креативна мовнокомунікативна особистість, навчальне середовище ВНЗ, безперервна мовна освіта |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | Н.І. Бєлова |
Дата подачі: | 16 Січ 2013 11:30 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 03:27 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9040 |
ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. 2009.. С. 190–194. |