Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога

Климова К. Я. (2009) Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського.. С. 190–194.

[thumbnail of проблема фахової підг климова.pdf]
Preview
Текст
проблема фахової підг климова.pdf

Завантажити (334kB) | Preview

Анотація

Автором здійснено спробу розкрити зміст поняття "креативність" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів; відстежити взаємозв’язок інтелектуального і матеріального компонентів навчального середовища ВНЗ як умови формування креативності студентів; охарактеризувати ефективні форми співпраці ВНЗ зі школою у забезпеченні процесу безперервної мовної освіти та формуванні творчої мовнокомунікативної особистості.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: креативна мовнокомунікативна особистість, навчальне середовище ВНЗ, безперервна мовна освіта
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: Н.І. Бєлова
Дата подачі: 16 Січ 2013 11:30
Оновлення: 15 Серп 2015 03:27
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9040
ДСТУ 8302:2015: Климова К. Я. Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. 2009.. С. 190–194.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу