Климова К. Я. (2009) Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. С. 190–194.
проблема фахової підг климова.pdf
Завантажити (334kB) | Preview
Анотація
Автором здійснено спробу розкрити зміст поняття "креативність" у площині проблеми формування мовнокомунікативної особистості майбутнього вчителя початкових класів; відстежити взаємозв’язок інтелектуального і матеріального компонентів навчального середовища ВНЗ як умови формування креативності студентів; охарактеризувати ефективні форми співпраці ВНЗ зі школою у забезпеченні процесу безперервної мовної освіти та формуванні творчої мовнокомунікативної особистості.
| Тип ресурсу: | Стаття | 
|---|---|
| Ключові слова: | креативна мовнокомунікативна особистість, навчальне середовище ВНЗ, безперервна мовна освіта | 
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови | 
| Користувач: | Н.І. Бєлова | 
| Дата подачі: | 16 Січ 2013 13:30 | 
| Оновлення: | 15 Серп 2015 06:27 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9040 | 
| ДСТУ 8302:2015: | Климова К. Я. Проблема фахової підготовки майбутніх учителів початкової школи як словесників у контексті формування креативної мовнокомунікативної особистості сучасного педагога. Наукові записки Вінницького державного педагогчного університету ім. М. Коцюбинського. 2009. С. 190–194. | 


